
Digital OOH to szereg rozwiązań dedykowanych dla przedsiębiorców stawiających na nowoczesną reklamę. Digital OOH obejmuje kampanie reklamowe odbywające się w czasie rzeczywistym, skierowane do potencjalnych konsumentów naszych produktów lub usług. Jeśli poszukujesz skutecznych rozwiązań marketingowych pozwalających zwiększyć przychody ze sprzedaży – poniżej podpowiemy dlaczego warto wybrać rozwiązania Digital OOH.
Digital OOH – treści dobrane pod kątem odbiorcy oraz sprzedawcy
Digital OOH to skrót od: Out-of-Home. By wytłumaczyć czym jest Digital OOH warto rozpocząć od tego czym nie jest. Z pewnością nie jest zwykłym typem reklamy internetowej lub zewnętrznej, z którymi możemy często spotkać się choćby w social mediach.
Digital OOH obejmuje szereg działań marketingowych, na które może składać się m.in. wspomniana aktywność w social mediach. Najczęściej ma jednak formę rozbudowanych kampanii reklamowych, które dostosowują się do zmiennej lokalizacji w której przebywają potencjalni odbiorcy.
Sposób prezentowania treści sprzyja wzbudzeniu zainteresowania: są dostosowane do aktualnego kontekstu, na przykład pogody, aktualnych wydarzeń czy innych zmiennych mogących mieć wpływ na sposób spędzania wolnego czasu, dokonywane wybory lub zakupy.
Osobom poszukującym profesjonalnej pomocy w kreowaniu kampanii reklamowych Digital OOH polecamy kontakt ze ScreenNetwork, pod adresem: www.screennetwork.pl. Zaletą kampanii Digital OOH od Screen Network jest ich duża elastyczność. Zmieniają się wraz z życiem codziennym naszych klientów oraz bieżącymi wydarzeniami. W ten sposób, reklamy stają się nie tylko zwykłymi treściami marketingowymi, ale stałym elementem wkomponowanym w bieg aktualnych wydarzeń. To wzbudza zainteresowanie i sprzyja budowaniu więzi z nowymi odbiorcami.
Digital OOH – przeznaczenie i zastosowanie
Kto najczęściej korzysta z kampanii Digital OOH? Lista potencjalnych użytkowników mogłaby być bardzo długa. W obecnym czasie warto jednak pomyśleć przede wszystkim o zastosowaniu Digital OOH w przypadku branży gastronomicznej – restauracji, kawiarni, pubów, klubów i innych miejsc oferujących napoje lub potrawy. Ponadto, z Digital OOH korzystają sklepy niemal wszystkich branży – zarówno odzieżowej jak i spożywczej.
Digital OOH pozwala przykładowo na wyświetlanie treści na urządzeniach mobilnych osób przechodzących obok naszego sklepu lub kawiarni. Potencjalny odbiorca zostaje powiadomiony o czekającej na niego wewnątrz gorącej kawie lub posiłku w promocyjnej cenie. Digital OOH pozwala rozróżnić preferencje potencjalnych klientów i wyświetlić na ekranach ich telefonów reklamą spersonalizowaną, która będzie skuteczniej oddziaływać.
Kampanie Digital OOH są na bieżąco analizowane pod kątem ich efektywności oraz raportowane. Dzięki temu pozwalają na zaplanowanie kolejnych działań, w oparciu o uzyskane dotąd rezultaty. Warto na koniec podkreślić, że kampanie Digital OOH są wyborem przeznaczonym dla tych osób, które oczekują szybkich efektów – w postaci reakcji otoczenia na nasze przedsiębiorstwo i oferowane produkty lub usługi.